Czas rozpoczęcia wizyt

Podejmowane są usilne starania, aby każda wizyta rozpoczynała się punktualnie, dlatego uprzejmie prosimy Pacjentów o stawienie się na spotkanie z lekarzem 10 minut przed zaplanowanym terminem.

Z góry przepraszamy, jeżeli godzina rozpoczęcia wizyty zostanie przesunięta – wynika to najczęściej z niespodziewanych zdarzeń i okoliczności, na które nie mamy wpływu: potrzeby poszerzenia badań, zmiany charakteru wizyty, co okazuje się zwykle już w trakcie wizyty.

Przygotowanie do USG i biopsji aspiracyjnej cienkoigłowej celowanej (bacc) tarczycy

Na badanie usg tarczycy prosimy o zdjęcie biżuterii z okolicy szyi.

W przypadku, kiedy pacjent zarejestruje się na wizytę zabiegową – jak na przykład biopsja aspiracyjna cienkoigłowa tarczycy – otrzyma drogą elektroniczną formularz, którego możlwość otwarcia wygaśnie w ciągu 48 h – przeczytanie dokumentu w domu ułatwi jego wypełnienie w gabinecie i skróci dokumentacyjną część wizyty.

Posłuchaj, jak wygląda biopsja tarczycy

Dostarczenie dokumentacji medycznej

Prosimy o dostarczenie pełnej (każdej otrzymanej dotąd) dokumentacji lekarskiej, poukładanej chronologicznie od najświeższej, najlepiej wpiętej do segregatora.

Prosimy o wyjęcie z dostarczonej dokumentacji faktur, rachunków i innych nieistotnych formularzy.

Ważne są zapisy dotyczące przyjmowanych leków obecnie i w przeszłości, uczulenia na leki, reakcje niepożądane – proszę zapisać dokładną nazwę leku, dawkę i częstość pobierania.
Można ze sobą wziąć po prostu opakowania po lekach.

Za układanie chronologiczne dokumentacji, jej „oczyszczanie”, pobierana jest opłata w kwocie 20 PLN dla dokumentacji poniżej 30 stron, powyżej 30 stron usługa wyceniania jest indywidualnie.

Proszę przeanalizować historię przebytych chorób, chorób w najbliższej rodzinie, pobytów w szpitalu, przebytych zabiegów operacyjnych.

Zgłaszając się z zaburzeniami miesiączkowania wymagane będzie prowadzenie dzienniczka krwawień miesięcznych, a także informacje jak: data pierwszej w życiu miesiączki, pierwszego dnia ostatniej miesiączki, czy miesiączki są regularne, co ile dni, ile trwają krwawienia, jak są obfite, a jeśli nie są regularne – to od kiedy, jaki jest najkrótszy okres pomiędzy krwawieniami, a jaki najdłuższy?
Ważny będzie także wywiad dotyczący przebytych ciąż, porodów, poronień.

Zgłaszając się do porady związanej z nadmierną wagą ciała – proszę przeanalizować – styl życia, ilość posiłków dobowych (przygotować przykładowy półilościowy dzienniczek żywieniowy z okresu tygodnia przed wizytą), ocenę aktywności ruchowej – jakie ćwiczenia, jak często, od kiedy są uprawiane? czy w ogóle?

Dokumentację medyczną, którą chcą Państwo przesłać e-mailem prosimy o zaszyfrowanie dostępnymi na tej stronie publicznymi kluczami szyfrującymi – zapobiegnie to możliwości ujawnienia danych drażliwych – jak wynik badania, nazwisko i imię, numer pesel, adres.

E-recepty i e-zwolnienia

Praktyka wydaje jedynie e-recepty i e-zwolnienia. Celem ochrony środowiska drukowanie dokumentacji ograniczone jest do minimum. Zalecamy zalogowanie się do Konta Pacjenta NFZ przed pierwszą wizytą w gabinecie.

Nie jest to oczywiście obowiązkowe, ale ułatwi wgląd w wydane recepty oraz ich realizację.

Numery dostępowe do recept przesłane zostaną SMSem, a osoby, które uzupełniły profil w Profilu Pacjenta NFZ (podały e-mail), otrzymają także e-mail z wygenerowaną receptą.

Zobaczcie dlaczego warto aktywować Konto Pacjenta w NFZ?

Koniecznie obejrzyjcie Państwo film instruktażowy – jak skonfigurować e-receptę na Koncie Pacjenta w NFZ!


Pewnym ułatwieniem w realizacji e-recept jest rządowa aplikacja mObywatel [do pobrania dla systemów: Android: Google Play, iOS: App Store], w której można przejrzeć wszystkie niezrealizowane recepty i przedstawić stosowne kody w aptece – bez dyktowania przy okienku – podlegającego ochronie RODO – numeru PESEL.

Wydawanie zaświadczeń i wydruków

Za wypełnianie dokumentów celem orzecznictwa i w innych celach pobierana jest opłata w kwocie 50 PLN za 1 szt. dokumentu.
Nie ma możliwości wydania, w obecnym stanie prawnym, zaświadczenia do sądu.

Płatności

Przyjmowana jest gotówka (prosimy o przygotowanie wyliczonych kwot) oraz karty płatnicze – zarówno stykowe, jak i bezstykowe.


W przypadku rejestracji nowych pacjentów i pacjentów niestawiających się na wizyty – celem rezerwacji terminu – może zostać pobrana opłata pre-rejestracyjna w postaci 30-50% kwoty zaplanowanej wizyty (przelew na konto, gotówka, szybki przelew w systemach teleinformatycznych).
Opłata nie jest zwracana w przypadku rezygnacji z wizyty na 36 h przed planowanym terminem wizyty, za wyjątkiem udokumentowanych stanów nagłych i zdarzeń losowych. Paragon za usługę znajduje się do odbioru w rejestracji w dniu zaplanowanej wizyty. Można otrzymać go także pocztą – cena usługi to 10 PLN/1 zdarzenie. Wniosek o wysłanie paragonu pocztą winien być wysłany pod adres e-mail wymieniony w dziale kontakt.

Zastrzegamy sobie odmowę rejestracji osób notorycznie niestawiających się albo spóźniających się na wizyty.