Witamy w PRAKTYCE LEKARSKIEJ AFYA.

Rozumiemy, że nie każdy musi dobrze znać się na komputerze, dlatego przygotowaliśmy krótki przewodnik, jak w prosty i szybki sposób przygotować się do wizyty on-line.

W przypadku zaistniałych pytań zapraszamy do kontaktu z rejestracją
pod numerem telefonu +48 71 88 08 555, każda rozmowa jest nagrywana

Państwa dane będą przetwarzane przez Marcin Chuć Praktyka Lekarska AFYA. Więcej informacji na ten temat w regulaminie.

 

Po obu stronach ekranu (mniej więcej w połowie)  widoczne są białe strzałki na szarym tle, ich kliknięcie umożliwi przejście do następnego lub poprzedniego kroku.

Na urządzeniach mobilnych działa "slide" - przyłożenie palca do ekranu i przesunięcie w prawo lub w lewo.

 

Krok 1. Rezerwacja terminu wizyty On-Line


Wizytę należy zarezerwować w portalu ZnanyLekarz -poprzez stronę internetową (kliknięcie otworzy odpowiednią stroną).
Jedynym gabinetem, który realizuje wizyty On-Line jest Praktyka Lekarska AFYA/Wrocław, Przyjaźni (proszę zwrócić uwagę, że tam wyświetlają się wszystkie gabinety, proszę wybrać tylko ten z wizytą on-line)

Wizytę On-Line można umówić również telefonicznie, kontaktując się z rejestracją pod numerem telefonu +48 71 88 08 555, każda rozmowa jest nagrywana

Jeżeli umówiliście już Państwo termin wizyty przez Znanego Lekarza lub telefonicznie, przez rejestrację, prosimy o przejście do następnego kroku.

Krok 2. Opłata za wizytę

Wizytę należy opłacić poprzez system EJRENE, podając datę wizyty zarezerwowanej z kroku 1, włącznie z danymi Pacjenta z wizyty (imię, nazwisko, telefon,  e-mail). Obowiązują zwykłe zasady regulaminu EJRENE™.

Osoby z zagranicy, przy braku polskiego konta, mogą użyć kart płatniczych, Apple i Google Pay, a także dokonać przelewu na konto, wybierając jako operatora płatności PayU.pl

Cała operacja przebiega automatycznie. Informacja o dokonanej wpłacie przetwarzana jest w trybie rzeczywistym 24h/dobę.

Zwracamy uwagę na wskazanie odpowiedniej daty wizyty, oraz podanie PRAWIDŁOWYCH: numeru telefonu oraz adresu e-mail; dzięki temu otrzymacie Państwo informację o przebiegu płatności.

Wizyta, która nie zostanie opłacona na 48 h wcześniej* - nie będzie dalej procesowana, to znaczy - odwołamy ją.

* chyba, że do jej rozpoczęcia jest mniej czasu niż 48 h, wówczas oczekujemy do 15 minut na płatność, od chwili jej rezerwacji

Osoby, które nie odwołają wizyty nieopłaconej, tracą zniżkę na usługi wg regulaminu systemu EJRENE™

Krok 3. Uzyskanie dostępu do e-recept

W miarę możliwości należy zalogować się do Portalu Pacjenta NFZ i uzupełnić numer telefonu lub e-mail. Cały proces zobrazowany jest tutaj.
Celem aktywacji, potrzebne będzie konto w polskim banku lub Profil Zaufany.

Zalecamy wykonanie tego kroku, z uwagi na prosty dostęp do wszystkich Państwa recept, nawet po zgubieniu do nich kodu lub dokumentacji. Można tutaj także znaleźć nazwy i dawki przyjmowanych leków.


Jeżeli ten punkt sprawia jednak Państwu problem, prosimy o jego pominięcie. Kod dostępu do wizyty zostanie zapisany w karcie informacyjnej z wizyty.

 

Krok 4. Niezbędne dane

Praktyka Lekarska AFYA jest podmiotem leczniczym. Bez Państwa danych nie możemy przeprowadzić wizyty. Prosimy o przygotowanie skanów/zdjęć w formacie JPG/PDF.

Dane należy przesłać na adres e-mail: wyniki@afya.pl

* Pacjenci pierwszorazowi  (pierwsza wizyta w Praktyce Lekarskiej AFYA) muszą załączyć:

- skan/zdjęcie dowodu osobistego - widoczne muszą być Zdjęcie, Nazwisko, Imię, data ważności dowodu, PESEL; pozostałe dane należy zasłonić kartką w czasie robienia zdjęcia/skanu lub po jego zrobieniu – zamazać w programie retuszującym – dla Państwa bezpieczeństwa

- informację o:

* ulicy zamieszkania z numerem budynku oraz mieszkania
* kodzie pocztowym
* miejscowości zamieszkania
* województwie zamieszkania
* przynależności lub nie do NFZ oraz nazwę tego NFZ (może być numer lub nazwa np. dla Dolnego Śląska - NFZ o. Wrocław lub NFZ o. 01)

* wszyscy Pacjenci muszą załączyć:

- informację o chorobach przewlekłych, od kiedy rozpoznane

- informację o przebytych zabiegach operacyjnych - kiedy przeprowadzone (rok wykonania) , w związku z jakim schorzeniem?

- informację o przyjmowanych lekach : nazwa leku, jaka dawka, jak często, od kiedy przyjmowany?

- ewentualną informację o ciąży

- ewentualną informację o znanych uczuleniach na leki

- główną dolegliwość, z jakiego powodu zamawiana jest konsultacja

- dodatkowe wyniki badań laboratoryjnych, karty wypisowe; załączane wyniki badań muszą mieć czytelne: dane pacjenta, którego dotyczą oraz datę wykonania.

 

W przygotowaniu wywiadu pomoże Państwu zestawienie, jakich informacji będziemy oczekiwali.

Ważne!

Nawet w przypadku prawidłowej opłaty za wizytę, ale braku przesłania dokumentacji, jak wskazaliśmy to powyżej,  na co najmniej 12h przed wizytą*, fakt ten potraktujemy jako niestawienie się na wizytę,  bez możliwości zwrotu środków za wizytę.

* chyba, że od czasu rezerwacji wizyty do jej  rozpoczęcia pozostało mniej czasu, wówczas prosimy o dosłanie dokumentów do 30 minut od chwili opłaty, nie później jednak niż na 2 h do czasu wizyty

Krok 5. Przebieg wizyty on-line

* Wizyta zwykle (99%) prowadzona jest przez telefon (każda jest nagrywana),  chyba, że zaistnieją dodatkowe okoliczności (jak poniżej). Wówczas będziemy używali programu ZOOM.us

* Ustalamy, że godzina rozpoczęcia wizyty jest umowna i jeżeli będziemy mieli możliwość podjęcia wcześniejszego kontaktu w dniu wizyty, postaramy się do Państwa zadzwonić wcześniej; czasami mogą zdarzyć się opóźnienia - prosimy o zachowanie spokoju - skontaktujemy się z Państwem! Zawsze podejmiemy co najmniej 2 próby kontaktu.
Na kilka minut wcześniej, przed połączeniem,  otrzymacie Państwo SMS o rozpoczęciu procesowania Państwa danych i przygotowaniu się lekarza do wizyty z Państwem.

* Po wizycie otrzymacie Państwo, na podany wcześniej e-mail z zaleceniami z wizyty.

 

 

okoliczności dla użycia zoom.us: potrzeba dodatkowej weryfikacji, numer telefonu z zakresu premium rate, trudności z jakością połączenia

Krok 6. Kwestie księgowe

* Paragon pozostaje w Praktyce przez 1 miesiąc, po tym czasie zostanie zniszczony. Przy chęci uzyskania faktury – prosimy o podanie NIP, nie później niż w chwili rozpoczęcia wizyty. Paragon może zostać wysłany na dowolny adres, za opłatą, jak wynika to z Regulaminu systemu EJRENE™.

 

To już koniec naszego krótkiego przewodnika.
Dziękujemy za wspólnie spędzony czas.

Żywimy się nadzieją, że do maksimum ułatwiliśmy Państwu przygotowanie do wizyty on-line i sam proces przekazania danych podstawowych nie będzie wiązał się z dodatkowym stresem.

Jeżeli już zamówiliście Państwo wizytę on-line - serdecznie dziękujemy i  prosimy o oczekiwanie na telefon!

W przypadku pytań i wątpliwości – zawsze pozostajemy do Państwa kontaktu!

 

Z wyrazami szacunku, Wasz zespół AFYA.pl