Po obu stronach ekranu (mniej więcej w połowie) widoczne są białe strzałki na szarym tle, ich kliknięcie umożliwi przejście do następnego lub poprzedniego kroku.
Na urządzeniach mobilnych działa "slide" - przyłożenie palca do ekranu i przesunięcie w prawo lub w lewo.
Wizytę należy zarezerwować w portalu ZnanyLekarz -poprzez stronę internetową (kliknięcie otworzy odpowiednią stroną).
Jedynym gabinetem, który realizuje wizyty On-Line jest Praktyka Lekarska AFYA/Wrocław, Przyjaźni (proszę zwrócić uwagę, że tam wyświetlają się wszystkie gabinety, proszę wybrać tylko ten z wizytą on-line)
Wizytę On-Line można umówić również telefonicznie, kontaktując się z rejestracją pod numerem telefonu +48 71 88 08 555, każda rozmowa jest nagrywana
Jeżeli umówiliście już Państwo termin wizyty przez Znanego Lekarza lub telefonicznie, przez rejestrację, prosimy o przejście do następnego kroku.
Wizytę należy opłacić poprzez system EJRENE, podając datę wizyty zarezerwowanej z kroku 1, włącznie z danymi Pacjenta z wizyty (imię, nazwisko, telefon, e-mail). Obowiązują zwykłe zasady regulaminu EJRENE™.
Osoby z zagranicy, przy braku polskiego konta, mogą użyć kart płatniczych, Apple i Google Pay, a także dokonać przelewu na konto, wybierając jako operatora płatności PayU.pl
Cała operacja przebiega automatycznie. Informacja o dokonanej wpłacie przetwarzana jest w trybie rzeczywistym 24h/dobę.
Zwracamy uwagę na wskazanie odpowiedniej daty wizyty, oraz podanie PRAWIDŁOWYCH: numeru telefonu oraz adresu e-mail; dzięki temu otrzymacie Państwo informację o przebiegu płatności.
* chyba, że do jej rozpoczęcia jest mniej czasu niż 48 h, wówczas oczekujemy do 15 minut na płatność, od chwili jej rezerwacji
W miarę możliwości należy zalogować się do Portalu Pacjenta NFZ i uzupełnić numer telefonu lub e-mail. Cały proces zobrazowany jest tutaj.
Celem aktywacji, potrzebne będzie konto w polskim banku lub Profil Zaufany.
Praktyka Lekarska AFYA jest podmiotem leczniczym. Bez Państwa danych nie możemy przeprowadzić wizyty. Prosimy o przygotowanie skanów/zdjęć w formacie JPG/PDF.
Dane należy przesłać na adres e-mail: wyniki@afya.pl
- skan/zdjęcie dowodu osobistego - widoczne muszą być Zdjęcie, Nazwisko, Imię, data ważności dowodu, PESEL; pozostałe dane należy zasłonić kartką w czasie robienia zdjęcia/skanu lub po jego zrobieniu – zamazać w programie retuszującym – dla Państwa bezpieczeństwa
- informację o:
* ulicy zamieszkania z numerem budynku oraz mieszkania
* kodzie pocztowym
* miejscowości zamieszkania
* województwie zamieszkania
* przynależności lub nie do NFZ oraz nazwę tego NFZ (może być numer lub nazwa np. dla Dolnego Śląska - NFZ o. Wrocław lub NFZ o. 01)
- informację o chorobach przewlekłych, od kiedy rozpoznane
- informację o przebytych zabiegach operacyjnych - kiedy przeprowadzone (rok wykonania) , w związku z jakim schorzeniem?
- informację o przyjmowanych lekach : nazwa leku, jaka dawka, jak często, od kiedy przyjmowany?
- ewentualną informację o ciąży
- ewentualną informację o znanych uczuleniach na leki
- główną dolegliwość, z jakiego powodu zamawiana jest konsultacja
- dodatkowe wyniki badań laboratoryjnych, karty wypisowe; załączane wyniki badań muszą mieć czytelne: dane pacjenta, którego dotyczą oraz datę wykonania.
Nawet w przypadku prawidłowej opłaty za wizytę, ale braku przesłania dokumentacji, jak wskazaliśmy to powyżej, na co najmniej 12h przed wizytą*, fakt ten potraktujemy jako niestawienie się na wizytę, bez możliwości zwrotu środków za wizytę.
* chyba, że od czasu rezerwacji wizyty do jej rozpoczęcia pozostało mniej czasu, wówczas prosimy o dosłanie dokumentów do 30 minut od chwili opłaty, nie później jednak niż na 2 h do czasu wizyty
* Wizyta zwykle (99%) prowadzona jest przez telefon (każda jest nagrywana), chyba, że zaistnieją dodatkowe okoliczności (jak poniżej). Wówczas będziemy używali programu ZOOM.us
* Ustalamy, że godzina rozpoczęcia wizyty jest umowna i jeżeli będziemy mieli możliwość podjęcia wcześniejszego kontaktu w dniu wizyty, postaramy się do Państwa zadzwonić wcześniej; czasami mogą zdarzyć się opóźnienia - prosimy o zachowanie spokoju - skontaktujemy się z Państwem! Zawsze podejmiemy co najmniej 2 próby kontaktu.
Na kilka minut wcześniej, przed połączeniem, otrzymacie Państwo SMS o rozpoczęciu procesowania Państwa danych i przygotowaniu się lekarza do wizyty z Państwem.
* Po wizycie otrzymacie Państwo, na podany wcześniej e-mail z zaleceniami z wizyty.
okoliczności dla użycia zoom.us: potrzeba dodatkowej weryfikacji, numer telefonu z zakresu premium rate, trudności z jakością połączenia
* Paragon pozostaje w Praktyce przez 1 miesiąc, po tym czasie zostanie zniszczony. Przy chęci uzyskania faktury – prosimy o podanie NIP, nie później niż w chwili rozpoczęcia wizyty. Paragon może zostać wysłany na dowolny adres, za opłatą, jak wynika to z Regulaminu systemu EJRENE™.
W przypadku pytań i wątpliwości – zawsze pozostajemy do Państwa kontaktu!